onsdag 16 juni 2010

Mer fika och mer shopping


I söndags träffade jag tjejerna för fika och sen frukost. Den här gången fikade vi i Väsby Centrum och fortsatte med den galna shoppingen som jag och A startade dagen innan. Jag kom hem med två blusar, två bomullstoppar och ett linne...

Sen sprang jag in på Ica och köpte en blomma och åkte sen hem för att snygga till mig lite. Strax senare var jag hemma hos S som fyllde år och bjöd på sallad och tårta. Hann hem en liten stund och åkte sen vidare till M i Huddinge och där tittade vi på VM-matchen mellan Tyskland och Australien. Det gick uruselt för Australien och det slutade 4-0. Jag hade tippat 1-0 på jobb-tippet. Sen såg vi halv Sällskapsresan-Snowroller, det är så kul att se sånt med M, för han kan alla repliker utantill precis som jag och stör sig inte på att man säger dem innan de kommer. Vi är nog lika nördiga då det gäller film och vissa andra töntiga saker vi citerar också, som Elvis-serien i Metro till exempel. Enligt M håller de på och gör en ny Sällskapsresa, det ska bli spännande att se. Har jag förresten berättat att M har Oles lurviga stövlar på vinden? De som han har på sig i Snowroller och som Stig-Helmer klappar och tror att det är en hund. Häftigt tycker jag.





Inga kommentarer: