fredag 4 november 2011

Sverige är naket!

När jag vaknade till dagsljus på tisdagsmorgonen insåg jag att Sverige blivit naket medan jag varit borta! På bara 10 dagar hade alla blad och löv ramlat ned och när man inte ser det hända så ser det plötsligt väldigt naket ut!

På jobbet kände jag mig misstänkt pigg men när jag kom hem sov jag ändå middag och sen hade jag inte energi att göra något mer resten av dagen, jag påbörjade inte ens tvätten.

G ringde på kvällen och vi bestämde oss för att boka resan till Italien så som vi pratat om, han skulle fixa så att jag behövde inte engagera mig i det.

Känns tungt att planera nästa resa precis när man kommit hem, men det blir ju kul när an väl ska åka och det är ju bara 4 dagar och vi ska i stort sett ha med varsin weekendbag för vi ska bara ta med oss handbagage eftersom vi reser med RyanAir. Man får i alla fall ta med sig 10 kg var och jag som tjej borde till och med kunna klara det utan problem, trots att jag vägrar åka utan min kamera, jag har ju aldrig varit i Italien tidigare. Jag tror förresten att det är Milano vi ska flyga till men jag gillar det faktum att det inte spelar någon roll, jag behöver inte vara den som är reseledare och tar ansvar den här gången, G har varit i Italien en massa gånger och han fixar allt. Jag vet att vi ska ha hyrbil och åka runt eftersom syftet med resan egentligen är att G och G ska reka en cykeltur som ska gå där nästa sommar.

Inga kommentarer: