måndag 14 november 2011

Kan man vara sjuk när man är frisk?

På fredagen försov jag mig och ändå var jag tvungen att sova middag när jag kom hem och sov i hela 3 timmar! Jag börjar verkligen undra om jag inte är sjuk egentligen fast jag inte mår dåligt. Jag hostar en massa och sover en massa, annars mår jag som vanligt. Någon energi att laga mat hade jag inte utan åt lite rester och småplock, men sen vid midnatt åt jag min riktiga middag då jag stekte upp lite kokt potatis, en biff och gjorde lite trattkantarellsås.
Under kvällen hade jag lyckats ta mig för att tvätta och handla i alla fall, både kattmaten och mjukmedlet var helt slut och det blir väldigt dyrt att mata katten med makrill i tomatsås.
Jag tittade på Criminal Minds och innan jag somnade läste jag ett bra tag, jag älskar verkligen min Amazon Kindle!

Inga kommentarer: