lördag 29 januari 2011

Träningsvärken från helvetet

På onsdagen var det åter dags för pysselkväll med tjejerna och den här gången var vi några stycken och vi var dessutom några som blev kvar ända till midnatt. Innan vi åkte hem så gick vi ett varv runt kvarteret och vi frös så vi skakade. Men jag behövde få gå lite eftersom träningsvärken i låren nu var nästan utomjordisk och jag stapplade fram hela dagen och hade problem att sätta mig ned och ställa mig upp. Nu har vi påbörjat lite av generationsskifte på pyssel och L och V som nu är 16 år gamla hänger på lite då och då. De är tuffa och glada tjejer båda två så de tillför ett trevligt tillskott.
Mycket mer än så finns inte att berätta om denna väldigt vanliga onsdag...


Någon bild har jag inte heller, så jag lägger istället in en av mina absoluta favoriter som faktiskt inte bara är rolig utan ganska lättförståeligt förklarar några av våra största och populära religioner.

Inga kommentarer: