onsdag 26 januari 2011

Några klipp och sånt

Det översta är det en kompis på Facebook som har lagt in, jag tycker att det är lite sött. Han har hyrt bil i Thailand och de har försökt hitta hans namn på körkortet och gissat på Mr Körkort.



Bild nummer två gör mig så fruktansvärt nyfiken, jag läser inte skvallertidningar och sånt, jag är helt enkelt inte särskilt intresserad och det är ju så lite som är sant i alla fall. I det här fallet känns det sant eftersom personen ifråga inte säger vem det är och inte försöker tjäna pengar på det. Kortet kommer från postsecret.com

Tvättlappen behöver ju ingen kommentar, den är bara bra helt enkelt.

Vykort nummer två är också från postsecret.com och jag tycker att den är så hjärtevärmande!


Följande framsida hittade jag på tidningen Första Året. Skrämmande att de så öppet stöder användning av bebisar i matlagningen... Jag menar, vi vet ju alla vad kycklingrecept är och potatisrecept.