lördag 1 januari 2011

Dyr värme

På torsdagen åkte jag till IKEA för att handla en ny lampa som ersättning för den jag hade sönder, men de visade sig ha såna lampor i alla färger utom den vita som jag ville ha, så det slutade med att jag köpte en annan sort.
Sen åkte jag till Bauhaus för att handla ved och för att utnyttja min 100:- rabattkupong som jag fått för att jag köpt min gran där. Jag köpte 12 säckar ved (40 l) för 537:- -100:- i rabatt och för den som inte vet det så är det ett ruskigt dyrt sätt att köpa ved på. Men nu med all snö så är det försent för mig att köpa ved/kubik, jag skulle vara tvungen att bära den en famn i taget uppför min uppfartsbacke och det känner jag inte för alls.

När jag kom hem bar jag all veden till framverandan och sen gick jag och sov middag, jag var så oerhört trött.
Sen på kvällen städade jag undan lite och gjorde rent mina örhängen, sen gjorde jag inte mycket mer.

Inga kommentarer: