fredag 21 maj 2010

Att fota hästar

Syrran är jätteduktig på att fota hästar. Själv är jag än så länge bara okey. Men ibland lyckas jag med att ta nån bild i rätt ögonblick och med rätt inställningar. Under långhelgen var jag ju på en islandshästtävling med en kompis och det är kul när man tittar på bilderna efteråt för om man har råkat ta vid rätt ögonblick så ser hästarna så mycket häftigare ut och människorna så mycket mer närvarande ut. Man ser ju inte folk så tydligt under en sekund som när man har fryst tiden med en bild.





Jag gillar de där frysta ögonblicken, man ser allt så mycket tydligare och det är vackert.
På min datorskärm ser vissa av bilderna lagom ut och andra mörka, men jag tror att min skärm visar bilderna lite mörkare än de flesta andra skärmar. Därför lägger jag in bilder med två olika ljus.

1 kommentar:

JCMAS sa...

Fina!

Den översta gillar jag bäst.

Min Häst-framsida fast proffsig och underbar.. Liksom.