torsdag 2 januari 2014

Vi får se vad de kan göra

19/8 På måndagen vaknade jag tidigt, jag var kissnödig och hade väldigt ont. Jag bestämde mig för att genast boka ett läkarbesök för att försöka hitta en lösning på probelemt, såhär kan jag ju inte leva hela livet.
Vid lunchtid åkte jag till naprapaten som i alla fall kunde arbeta bort nackbesvären. Han sa att min nacka och axlar inte såg ut som vanligt och att jag måste ha gjort något konstigt eftersom de inte satt fast på samma sätt som vanligt utan på ett helt nytt sätt. Kul att man kan imponera på någon...
Läkaren åkte jag till direkt efteråt och han skrev en remiss till smärtkliniken på Danderyds Sjukhus, vi får se om de kan göra något för mig och mitt onda.
Till middag åt jag mozzarella- och tomatsallad, det äter jag rätt ofta när jag är sugen på något fräscht och enkelt.

Inga kommentarer: