söndag 5 januari 2014

Någon som ens hört talas om det märket tidigare?

19/9 På torsdagen fick jag en leverans av min nya 55" TV som jag spontanshoppat på internet... Ehhh, ja, det var rätt skumt gjort. Dessutom är den av ett märke jag inte känner till, handic... Men den var så mycket billigare än de kända märkena att jag tyckte att det var värt att chansa, dessutom köpte jag den genom cdon.com och de har alltid varit bra att ha att göra med tidigare när jag haft en reklamation eller velat byta något. Dessutom har de korta leveranstider. Systerdottern kom hem till mig efter jobbet och hjälpte mig att packa upp den otympliga TVn och att sätta den gamla, tyngre TVn i gästrummet så länge. Sen hjälpte hon till att installera den, men vi lyckades inte hitta några TV-kanaler. Antingen finns de inte kvar här ute på landet eller så är det något fel på antennen eller antennkabeln?
Jag tror i alla fall att det är något fel för hon är bra på sånt där och om hon inte lyckas då är det något som inte stämmer. Undrar när detta hände däremot? Jag har ju som sagt inte tittat på TV på ett gäng år, så det kan ha varit såhär rätt länge utan att jag har märkt det.

Inga kommentarer: