måndag 6 januari 2014

Gamla vänner är de bästa

27/9 Några gamla vänner hade hört av sig och frågat om jag skulle hänga med ner till White Horse för att äta middag på fredagen, så efter jobbet och lite fredagsstädning och vila så åkte jag ned dit för att träffa dem och några av deras vänner som jag känner sedan tidigare.
Det var några av de vännerna som jag inte träffat på jättelänge och J är fortfarande kvar i Sverige och ska åka hem till Thailand vilken dag som helst så det var kul att få ännu en chans att hänga med honom innan han åker. Vi hade jättetrevligt och maten var bra. Däremot så vill de ofta åka hem rätt tidigt så jag kom hem runt midnatt, men som sagt, jag hade haft en väldigt trevlig kväll. Är det inte underbart med vänner som man får behålla i över 20 år?!

Inga kommentarer: