måndag 6 januari 2014

Skönt att veta att jag inte bara är korkad

26/9 På torsdagen kom systerdottern över till mig efter jobbet, jag behövde hjälp med min dator som bråkat en del med internetuppkopplingen de senaste dagarna och jag erbjöd henne betalning i form av middag efteråt. Det tog henne faktiskt lite tid att fixa datorn så det kändes rätt bra att jag inte bara var korkad, utan att det faktiskt var ett problem med den. Det låg en massa saker och gjorde den långsammare, mest program och sånt som faktisk mina vänner laddat ned till den åt mig, bland annat systerdottern faktiskt.
Jag gjorde en av mina pastasåser där jag använder lite av varje som jag har i kylskåpet, det är alltid populärt bland min vänner och släkt, det blir ofta väldigt gott. Grunden är ofta kyckling, svamp, grädde, creme fraishe, ost och cocktailtomater. Ibland har jag ruccola i, bacon eller skinka eller vad jag nu har hemma som behöver tas slut på.

Inga kommentarer: