torsdag 10 maj 2012

Sånt man missar när man reser

26/4 På torsdagen hände inte mycket, jag hittade en stor gren i trädgården som fallit från en av de stora tallarna vid huset, det enda jag kan säga om det var att den var så tung att jag knappt kunde flytta den till vedhögen och var därmed glad att varken jag, hunden eller katten hade hamnat under den när den föll. Men jag var i säkerhet i England och Turre hos mamma och pappa och Judas, ja, han har tydligen vett att hålla sig undan...
Vi fick långhelg efter denna torsdagen så jag satt hemma på kvällen och njöt även om jag hade ett litet konferensmöte på telefon med Ju för att komma fram till hur jag skulle göra med begravningen jag jsut fått besked om skulle vara efter långhelgen, sånt missar man när man åker på tjänsteresa utomlands. Tur att hon insåg att jag nog missat det, bättre sent än aldrig.

Inga kommentarer: