tisdag 22 maj 2012

Jag har det i händerna



12/5 På lördagen var jag ännu mer håglös och trött och det enda jag gjorde förutom att titta på film var att jag städade ett av skåpen i köket, det är skräpskåpet där jag har allt jag inte vet vart jag ska göra av det. Elektronikprylar som laddare och sladdar jag inte vet vad det är men inte vågar slänga... och så mina gamla skulpturer, jag måste erkänna att de är rätt fina faktiskt, eller vad tycker ni? Taxen är gjord av vax och de andra av bränd lera.
Jag vet inte var jag ska göra av dem däremot, de kanske får stå uppe på hyllan i gästrummet.
Jag tyckte trots energilöshet att jag kände mig bättre, men det gjorde ont långt innan jag fick ta nya tabletter, annars hade det inte varit några problem alls, på tabletter var jag trött och energilös, men särskilt ont gjorde det inte...

Inga kommentarer: