onsdag 2 maj 2012

Djurviskaren

22/4 På Söndagen var det återigen dags för födelsedagsbesök, Ju och A som inte kunnat komma på lördagen kom förbi med blommor och vi fikade. Så fort A satte sig i soffan så kom både Turre och Judas rusande och parkerade sig i hans knä. Ju och A föredrar alltid att ta en macka när de är hemma hos mig ifall jag har bakat, så de tog sig några lunchmackor istället för fikabröd, fast jag tror nog att någon bulle slank ned också. Så fort A gick från bordet och satte sig i fåtöljen så kom både katt och hund och satte sig i knät på honom igen, det gick inte ens 2 minuter, de älskar honom verkligen!
Jag och Ju tittade på lite bilder från Grand National och se behövde de åka igen, så resten av dagen tog jag det ganska lugnt även om jag tvättade en jäkla massa tvätt och bytte lakan i sängen och så.
Visserligen har jag haft några timmar på kvällarna/nätterna att ta det lugnt på men än har inte tempot slackat särskilt från hur det sett ut i nära nog 2 veckor nu.

Inga kommentarer: