måndag 26 mars 2012

Så det blev inget

21/3 På onsdagseftermiddagen åkte jag och två kollegor på möte hos en före detta kollega och det tog längre tid än vad någon av oss trott att det skulle göra och jag och J var tillbaka på kontoret strax efter 16.30 och så fort vi burit in grejerna åkte jag hemåt.
Pysselkvällen hade blivit inställde eftersom mamma var bortbjuden på middag och det inte var så många som tänkt komma. Så det slutade med att jag bjöd hem syrran, systerdottern och S och F på fika och i slutänden dök bara S upp. Syrran hade flaggat för att hon nog inte skulle orka men F skulle komma men blev fast på jobbet. Men jag och S hade trevligt och tittade på foton och snackade i några timmar innan hon åkte hemåt och jag högg in på mina kräftor som legat och tinat.Under tiden tittade jag på Bones vilket inte alltid är en bra idé medan man äter...

Inga kommentarer: