måndag 12 mars 2012

Hur gjorde vi förr?

6/3 På tisdagen var jag fortfarande supertrött och trots att jag bestämt mig för att handla efter jobbet så blev det inte så, jag hade helt enkelt ingen energi för det. Internetuppkopplingen hade förresten helt pajat mitt på dagen, under lunchen och jag har insett att jag är helt handikappad utan... Man kan inte räkna på offerter för var ska jag hitta aktuella valutakurser? Hur ska jag skicka iväg eventuella offerter eller förfrågningar utan e-mail och hur ska jag överhuvudtaget interagera med folk som liksom jag har svårt att få saker gjorda över telefon? Inte ens uppkopplingen på telefonen fungerade så jag gissar att det egentligen inte hade nåt med vår uppkoppling att göra, men hur tar man reda på det utan internet?

När jag kom hem  eldade jag istället i kaminen och sov en stund på soffan.Sen diskade jag upp och städade i köket och så fixade jag lite med naglar och ögonbryn och sånt. Framåt kvällen tittade jag på Vänner och åt en middag av fryst pasta med sås från låda. Eftersom jag var så förbaskat sliten hade jag avbokat passet på gymmet och ägnade kvällen åt att försöka suga energi.
Månen var förresten så stark att det var riktigt ljust även sent på kvällen och träden gjorde skuggor på gräsmattan.

Inga kommentarer: