måndag 19 mars 2012

En gång täckte de en världsdel

13/3 När jag kom hem från jobbet på tisdagen sopade jag framverandan och drog bort lite skräp och löv från rabatten men det gick på några minuter bara och sen gjorde jag inte mycket alls resten av eftermiddagen och kvällen. Men jag tog äntligen itu med att städa lådorna i byrån, jag har en för trosor och en för bh:ar och strumpor och inte ens när jag städat dem fanns det plats för allt egentligen, utan jag fick pressa ned grejerna för att kunna stänga lådorna. Nog för att jag är glad att jag gått ned i vikt, men det känns lite surt när man måste kasta fina underkläder för att de är 6-10 storlekar för stora... Särskilt när de ser helt splitternya och oanvända ut och det är ju inte riktigt så att man kan ge bort dem. Jag slötittade på House M.D. resten av kvällen.

Inga kommentarer: