tisdag 20 mars 2012

Jag har ju i alla fall tulpaner

15/3 Tur var det väl på torsdagen att jag hade mina inköpta tulpaner till tröst. En tung dag var det och tårarna sprutade för minsta lilla och när man är så känslig beter man sig ganska irrationellt och blir behandlad därefter och då blir det ju värre, moment 22...
Vid lunch flydde jag arbetets bojor och åkte istället till IKEA för att handla det som stått på listan i flera veckor. Det var ramar till certifikaten på jobbet, det var kaffeglas, filtar till jobbsoffan och en golvblomma till J.
Jag handlade lite till mig själv också när jag snubblade över nåt jag ville ha. Bland annat en ny stor blomma, skohorn och en del småkrafs.
När jag kom hem var jag helt slut som människa och sov i två timmar, det är jobbigt att må dåligt och att handla.
På kvällen tittade jag sen på House ett tag och satte sen igång med jobbet som skulle göras på fredagen, baktanken var att om jag gjorde en del nu på kvällen kunde jag ju ta sovmorgon imorgon...
När man väl har börjat blir det ju ofta så att man fastnar och jag kom inte i säng förrän vid 4 och somnade inte förrän nån timme senare.

Inga kommentarer: