torsdag 29 mars 2012

Jag vet hur det känns att vara övertrött

26/3 På måndagen väckte H mig väldigt tidigt med mina mått mätt, klockan 6.30. Jag dukade fram frukost medan hon tog en dusch och sen åt vi frukost och höll på att glömma bort tiden liksom sist hon bodde över. Men vi hann ned till stationen i tid för att hon skulle hinna med sitt tåg. Jag dök upp tidigt på jobbet och alla såg väldigt förvånade ut. Vid lunchtid började jag bli riktigt vimsig av trötthet och hjärnan fungerade liksom inte, jag hade inte sovit mer än kanske 4 timmar...
När jag äntligen fick åka hem ramlade jag i säng så fort jag matat djuren och somnade direkt. Jag hade väldigt oroliga drömmar däremot och grät i sömnen och vaknade med en förlamande sorg i hjärtat som jag inte visste var den kom ifrån. Jag sov i nästan 2 timmar men var fortfarande trött när jag tvingade mig själv att gå upp.
Vi hade diskat vartefter under kvällen innan men ändå var det en jäkla röra i hela huset, främst i köket förstås, så jag städade och diskade upp och det gick rätt fort ändå.
Sen tittade jag på Bones medan jag monterade ihop motorsågen så den var klar att använda med det nya svärdet och kedjan.
Jag fixade lite med den nya datorn också och försökte få allt överfört från den gamla så att allt jag behöver finns på den nya nu.

Inga kommentarer: