torsdag 26 januari 2012

Så vi stannade hemma

18/1 Tanken hade varit att jag och Ju skulle till Scandic Malmen för att de en konsert med Magnus Ekelund på onsdagskvällen men Ju mådde inte bra och jag var alldeles för trött för att leta något annat sällskap så jag blev sittande hemma i soffan, Jag gjorde inte så mycket mer än att värma upp huset, diska upp i köket och sen värmde jag Tom Yam-soppan till middag. Av någon anledning blev den förlamande stark den här gången fast jag använt samma kryddmix och allt. Jag kunde inte äta så särskilt mycket av den och det blev nog inte bättre av att jag struntade i att ta ris i. Jag sov på soffan en liten stund och sen tittade jag på de första avsnitten i första säsongen av The Black Adder, den är ju rätt rolig men jag vet inte, det skapar liksom ingen mersmak och jag får tvinga mig att titta.

Inga kommentarer: