fredag 13 januari 2012

Satellithuvud

9/1 Måndag, ny vecka, nya arbetsuppgifter. Stressigt som sjutton på jobbet, egentligen inte för mycket att göra, bara för många bollar i luften. Då är det svårt att hålla tungan rätt i munnen och inte glömma någon av de viktiga småsakerna. På eftermiddagen åkte jag till S, hon skulle fixa mitt hår och gulliga som de är på hennes salong så fick jag ta med Turre in. Det var flera minusgrader och bilen hinner inte bli varm på den lilla biten från jobbet. Mitt här är dessutom långt och jag har många hårstrån så det tar runt 4 timmar att bleka slingor och klippa det. Jag fattar inte att S har sånt tålamod, jag skulle inte orka. Jag blev fin efteråt i alla fall även om det alltid är lite randigt de första dagarna. Turre skötte sig dessutom helt makalöst bra så jag kunde få vara lite stolt. Jag kom inte hem förrän efter 21 och  åt lite och tittade på ER - Cityakuten, mer blev inte gjort denna dag.

Inga kommentarer: