onsdag 4 januari 2012

Jul-zombie

4/1-2012 Tröttheten efter jul och nyår och dålig sömn till både måndagen och tisdagen gjorde att jag var nästan zombie på onsdagen och efter jobbet gjorde jag  om samma procedur som dagen innan, jag sov på soffan en stund. Rent logiskt bör jag ju hålla mig vaken under dagen och tidiga kvällen och sen gå och lägga mig i rimlig tid. Men jag vet ju att det inte blir så, om jag inte sover middag så sover jag helt enkelt 1-2 timmar mindre per dygn... De här veckorna har jag dessutom haft svårt att somna och det oavsett om jag sovit middag eller inte. Jag har sällan problem med att somna men det händer ett par gånger om året. Framåt kvällen satte det igång att snöa rätt ordentligt men samtidigt blev det lite varmare också så det blev inte mycket kvar.
Jag fortsatte med min stickning, det blir en sån där halsduk som är så populär just nu, en sån där som är som en stor loop liksom, det är inte så mycket kvar på den nu.

Inga kommentarer: