måndag 7 januari 2013

Rester ger mig dåligt samvete och lägre vikt


21/12 Dagen före julledigheten brukar vara maniskt stressig, men denna Fredag hade jag allt under kontroll och kom ifrån jobbet i rimlig tid faktiskt. Företaget bjöd på lunch och jag valde kebabrulle, det känns som sånt slöseri bara när man äter ungefär 1/5 av den och ingen vill ha resten...
Jag har fortfarande rätt dålig aptit men det känns rätt bra faktiskt eftersom jag äntligen börjar tappa lite i vikt efter drygt 2 års platå.
På kvällen efter att jag vilat en stund och så så mötte jag upp LZ på Dubliner och där satt vi mest och snackade och tittade på folk. Jag fick ett sms från min grekiska bror som gjorde mig lite orolig men efter lite bollande fram och tillbaka så bestämde vi att ses på söndagen och sen slappande jag av lite mer.
Det var inte jättemycket folk ute sådär före jul men tillräckligt för att inte vara helt dött, men vakterna hade inte så mycket att göra som ni ser på bilden.
De är väldigt trevliga vakterna på Dubliner och vi brukar alltid kramas lite och byta ett par ord när jag är där.
Jag kom hem relativt tidigt och tog en skål soppa som nattamat.

Inga kommentarer: