tisdag 12 augusti 2014

Så diskret att det är osynligt

5/2 På onsdagen kom paketet med väggtext som jag hade beställt på internet. Jag var väldigt nöjd och tycker att det är ett bra och enkelt sätt att göra en vägg lite mer spännande. Däremot tycker jag att det är konstigt att så många nöjer sig med en standardtext som många andra också.
Jag hade valt att göra en blå text till den blå hallväggen för att göra den diskret, men den är nu så diskret att den knappt syns alls...
Det var enkelt att sätta upp den så snart jag tog tag i det, men det är typiskt en sån sak som jag får lite prestationsångest av. Jag vill att det ska vara snyggt och rakt och är rädd att jag ska göra en tankevurpa. Men det gick bra i alla fall. Men jag är inte helt nöjd med den blå texten som blir lite för osynlig och att den grå nog kunde ha varit skriven på ett annat sätt som är bättre. Men det får vara så nu.

Inga kommentarer: