onsdag 13 augusti 2014

Det borde ingå i en mans grundutbildning

10/3 På måndagen hämtade jag upp en av våra engelska leverantörer på Arlanda och efter att jag kört honom till hotellet för att checka in så åkte vi in till Stallmästargården och mötte upp min chef för en ttrevlig middag. De har bra mat på Stallmästaregården och de är väldigt trevliga och servicen är bra. Vi åkte hemåt direkt efter middagen och när jag lämnat P på hotellet åkte jag hem och gick och lade mig direkt. Det skulle bli en riktig heldag nästa dag.

Förresten, inlägget på bilden hittade jag någonstans och precis denna poäng försökte jag få en man att förstå i helgen på Dubliner. Jag tror att det vore nyttigt för alla män, även straighta män att någon gång gå på gayklubb och kanske inse hur hotande de själva kan vara. I min mening är många män alldeles för aggressiva i sitt intresse av en kvinna oh det kan kännas mycket obehagligt, särskilt om han tror att ett nej betyder; "try harder"

Inga kommentarer: