lördag 23 augusti 2014

Ibland går tiden fort

2/4 På onsdagen hade vi några möten och sen var dagen plötsligt över och det var dags att åka vidare till London. Min kollega ville iväg så fort som möjligt så jag kände mig stressad och kluven. Jag ville ju att han skulle få komma till London i tid att åtminstone kunna äta en middag i god ro. Men jag ville inte smita iväg från det sista som vi i kommittén skulle göra för att avsluta allt. Vi var inte de enda som i slutänden hastade ut genom dörren utan att säga hejdå ordentligt. K och hennes kollegor fick göra samma sak eftersom det plötsligt blev bråttom för dem också. Jag sa hejdå till dem som var i närheten och sen tog jag och D en taxi till stationen och kom iväg till London. Nu hade jag varit i Bristol ännu en gång utan att ha sett mycket. Alla pratade om en vacker bro som finns i Bristol, men den missade jag även denna gång. Fin som sjutton är den på bilder i alla fall...
När vi kom till London gick vi och åt middag och sen tog vi en promenad runt Soho och West End och tog en relativt tidig kväll.

Inga kommentarer: