onsdag 13 augusti 2014

Någon som har ett basebollträ?

3/3 På måndagen blev jag uppringd av Swarowski-butiken i Stockholm där jag lämnat in stjärnan jag fick av vår internationella jobbförening när jag fyllde 40. Den betyder jättemycket för mig och jag tycker jättemycket om den trots att jag egentligen inte gillar Swarowski. Men den är fin och det är en stjärna och allt det. Däremot hade den tappat alla stenar utom 2 stycken och det betyder att runt 10 stenar har tappats tror jag. Nu ringde de för att säga att om smycket tappat fler än 4 stenar så gör de inget åt det... De har heller inga andra stjärnor att erbjuda, utan antingen väljer jag något annat skit som jag inte vill ha och som inte betyder något för mig, eller så får jag ta tillbaka stjärnan som den är. Ju sämre kvalité deras grejer har, ju mindre chans att de ersätter det som gått sönder alltså?
Jag är så ledsen, besviken och skitarg så jag vet inte vad jag ska göra.
Jag känner mig helt maktlös!


Inga kommentarer: