torsdag 14 augusti 2014

Bara det går över efter 48 timmar

24/3 När jag vaknade på måndagen insåg jag att jag även denna natt haft en massa stressdrömmar och dessutom drömt om en massa kollegor och vänner, men också folk jag inte känner. Det är så konstigt att hjärnan drömmer om så konstiga saker.
Jag har varit hemma och inte rest alls på 4 månader, inte ens inom Sverige. Det är väldigt lång tid för mig, oftast är jag glad om jag är hemma fyra veckor i sträck. Men nu ska jag strax åka iväg igen och jag har faktiskt påbörjat packningen så smått fast jag inte åker förrän på lördag. Jag som normalt packar med bara någon timmes marginal.
Dessutom har jag nu en jäkla förkylning som jag kämpar emot, hoppas att den ger sig tills dess. Jag brukar få väldigt korta förkylningar nu för tiden, de går oftast över på 48 timmar!


Inga kommentarer: