söndag 31 augusti 2014

Jag fryser i Thailand


20/4 På söndagen hade vi en soft dag med lite bad och häng vid poolen och sen åkte vi ned på byn för middag och häng på Mae Phim sports bar. De har väldigt bra mat, både thai och västerländskt. Jag, N och Ju gick till massagestället bredvid efter middagen och körde en fotmassage. De har väldigt kallt därinne så efter ett tag fryser man, vi fick filtar att hålla oss varma med. Det är ett så härligt gäng, vi är som en storfamilj och det är nog Ju som är vår mamma, det är hon som håller ihop familjen.
När det var dags att åka hemåt så var det rätt kallt ute också och jag körde ju min moppe och när jag kom hem var jag så kall att jag hade knottror på hela armarna.
När jag kom tillbaka var jag tvungen att sätta mig på balkongen en stund för att värma mig, där är det vindstilla och eftersom den är inbyggd i huset så blir det som en ugn mitt på dagen, särskilt med utblåset för mina två AC precis där. Men nu var det skönt att sitta i den värmen.

Inga kommentarer: