onsdag 13 augusti 2014

Låtsas som om det regnar


2/3 På söndagen vaknade jag med både Turre och Judas i sängen och både jag och Turre försökte låtsas som om det regnade medan Judas slickade sig frenetiskt i ändan... Sen gick vi upp och jag gjorde i ordning mig och åkte ned till kondis och satte mig och skrev. Jag gillar att sitta på kondis, både ensam och med mina vänner. Gärna både och på samma dag! När jag kom hem fixade och donade jag lite hemma, men i stort så var det en lat söndag om det inte var så att jag åkte till kondis många söndagar hade jag nog inte sett en enda människa de dagarna.
Jag tog en bild på deras Hello Kitty bakelser för syrran och hennes kompis och min kompis i Australien är tokiga i dem, Hello Kitty alltså. Jag har ingen aning om vad det är ens...

Inga kommentarer: