lördag 30 augusti 2014

Jag gav mig själv en bra present

15/4 På tisdagen var det min födelsedag och min vana trogen hade jag så gott om glömt bort det... Men det hade inte mina kollegor, de hade fixat fikabröd som jag åt till frukost och de andra till förmiddagsfikat. Dessutom har jag vänner som är bra på att gratta mig, jag fick c:a 190 grattishälsningar på Facebook, en massa sms, några mail och några som ringde och grattade. Tänk vad häftigt det är att fylla år på Facebook! Själv är jag dålig på att gratta andra, jag menar, jag glömmer ju till och med min egen födelsedag...
Dagen till ära köpte jag en biljett för att åka till Thailand över påsken, det vill säga, jag åker om två dagar, på torsdag!
Efter överenskommelse med min chef så ska jag vara borta 10 dagar och de dagar som är arbetsdagar ska jag jobba på distans! Så härligt att kunna åka iväg utan att behöva ta en massa semester när man har så många lediga dagar i alla fall. Jag måste ju spara min semester till bröllopen jag är bjuden till i å, ett i USA och ett annat i Australien...

Inga kommentarer: