onsdag 13 augusti 2014

Hon ser inte en dag äldre ut

1/3 På lördagen hade jag ytterligare en anledning att fira, vännen A fyllde år. Jag fixade till mig och åkte in till Gamla Stan för att möta upp alla. Jag var sen, men det visade sig att jag trots det var först på plats... Inte bara A som är sån tydligen, utan alla hennes vänner också. Jag hade en bra dag och kände mig riktigt snygg faktiskt, men när jag tittar på bilderna så tycker jag att jag ser sämre ut än vanligt av någon anledning.
Efter middagen i Gamla Stan dök min kompis K upp och sen packade några av oss in i min bil och de andra tog tunnelbanan, sen mötte vi upp varandra igen på Dubliner. Där fanns också fler av våra vänner på plats och vi hade en jättekul kväll. Men jag blev trött rätt tidigt och smet hem. 





Inga kommentarer: