lördag 30 augusti 2014

Jag är bra på att överdriva

11/4 På fredagen blev det som vanligt en soft eftermiddag där jag mest pysslade med städning och organisering av en massa saker hemma. Ett av projekten var att sortera mina underkläder. Det är inte fråga om att sortera ut något, allt är så gott som nytt. Jag har nog aldrig behövt sortera ut något för att det är för gammalt och slitet eller så, möjligtvis för att de legat oanvända för länge och att jag tröttnat på dem. Men jag har löjligt mycket underkläder och fortsätter att köpa fler hela tiden... Det är någon typ av störning tror jag. En anledning är kanske att jag aldrig har haft svårt att hitta passande underkläder, ens när jag var som störst, det har gjort att underkläder alltid har varit kul. Jag sköter mina kläder så väl att de alltid ser helt nya ut, men jag har förstås fått sortera ut en hel del som blivit för stora.
På kvällen mötte jag upp med B som var i Stockholm från Malta och K. Vi hade en trevlig kväll, men jag gick hem tidigt, man blir så trött när man går ut på en fredag...

Inga kommentarer: