torsdag 9 augusti 2012

Semester på riktigt

30/7 På måndagen hämtade mamma och pappa Turre, de skulle upp till Jämtland och stanna där ett par veckor och tanken var ju att jag skulle till Grekland.
När han åkt satte jag igång med att städa lite och packa upp och tvätta efter helgen. Jag tog chansen att sitta lite i solen då det var solglimtar men annars var jag inte ute mycket alls.
Jag påbörjade kylskåpsrensingen inför resan och åt jordgubbar till mellanmål.
Jag tittade på resor till Kavala men när jag smsade "brorsan" fick jag inget svar och jag var inte säker på att han verkligen köpt en biljett ned den 1:a så jag väntade på svar innan jag köpte biljetten. Det skulle senare visa sig vara väldigt korkat.
Jag hade en lugn och skön dag, lite riktig semester helt enkelt.
På kvällen kom en internetkompis över och vi grillade och sen såg vi på film, vi såg Horrible Bosses, den är faktiskt rätt bra när man ser den igen.

Inga kommentarer: