torsdag 9 augusti 2012

Ibland gör man konstiga saker

31/7 På tisdagen gjorde jag inte många knop. När jag kollade efter biljett till Kavala igen när jag fått svar av "brorsan" så visade det sig att det nu inte fanns en flygstol för en vecka, men nu var jag så desperat att komma iväg att jag köpte en enkel biljett istället. Hur jag skulle komma hem fick helt enkelt lösas senare...
Jag borde packa, det blev inte av, jag rensade kylskåpet och vattnade uteblommorna. Jag fixade visserligen naglarna också men det var redan förberett.
Framåt senare kvällen började jag chatta med en Facebook-kompis som egentligen är en kompis-kompis, vi har aldrig träffats.
Till slut borde jag verkligen packa men ville inte sluta snacka för vi hade så trevligt, så det slutade med att han ringde upp mig och vi fortsatte snacka medan jag packade och fixade och till slut inte gjorde något alls för packningen var klar. Vi pratade i 3 timmar och 15 minuter, lika lång tid när jag tänker efter, som navigatorn säger att det tar att köra från mig till Västervik...
Vi hade i alla fall jättetrevligt och hade mycket gemensamt men till slut var jag ju tvungen att gå och lägga mig och vi lade på.
I slutänden fick jag inte mer än 2 timmar sömn den natten, men det kändes som om det var värt det, just då... Och jag som inte ens gillar att prata i telefonen...

Inga kommentarer: