måndag 20 augusti 2012

Fin konferensanläggning - Steningevik


16/8 På Torsdagen åkte jag till Märsta och Steningevik för mitt första styrelsemöte. Det var visserligen intressant och nödvändigt och vi fick frukost när vi kom dit, men jag var lite stressad över allt som inte blev gjort då det gällde resten av mitt jobb.
Steningevik ligger jättefint vid vattnet och lokalerna, personalen och maten var jättebra!
Rekommenderas om man behöver ha ett möte ifrån sina egna lokaler.
Efter eftermiddagsfikat åkte jag till jobbet och fick en behandling av naprapat-M innan jag åkte hemåt med en kasse full med jobb för dagen efter.
När jag kom hem satte jag igång med tomten igen, jag klippte gräset, städade verandan, bytte utelampa, satte upp utelampans kupol som ramlat ned och så krattade jag grusgången och stoppade tillbaka kantstenarna som hela tiden flyttar på sig.
När jag kom in var jag helt slut och somnade på soffan en stund, men när jag vaknade var jag återigen full av energi och satte igång att torka alla ytor i huset och diskade upp precis allt och sen gav jag alla blommor ett rotbad i diskhon. Så måste man tvunget göra ibland när man inte vattnar blommorna oftare än en gång i månaden...

Inga kommentarer: