torsdag 30 augusti 2012

Är det någon som hittat en hjärna?

27/8 På måndagen hade jag fortfarande inte somnat vid 5.30 på morgonen, hjärnan var full av tankar. När jag hörde att K gick upp gick jag upp för att prata lite snabbt med henne om lite praktiska saker och sen somnade jag nog en liten stund i alla fall. Resten av dagen kändes det som om jag inte fick något gjort alls på jobbet, mitt huvud var fullt av helt andra saker och jag ansträngde mig för att få hjärnan att fungera.
Jag pratade med kompisen H's dotter V eftersom hon ville följa med till Thailand, men det visade sig rätt så omöjligt i slutänden, hon kan inte förrän senare i år. Vi får se hur jag gör, jag hade ju ätnligen bestämt mig för att åka ensam om det krävdes, men nu blev jag liksom stoppad i beslutet på nåt sätt.
Jag åt rester från söndagen till lunch och använde köttet jag gjort långkok på istället för ankan som blev över.
Till kvällen blev jag sittande i soffan, helt slut och kunde ändå inte sova. Så jag tittade på Magnum P.I. och åt pumpafrön istället.

Inga kommentarer: