torsdag 14 juli 2011

Ny TV-serie, för mig

På onsdagen var jag helt slut som människa och gick direkt hem efter jobbet och sov middag, det blev nästan 2½ timme och ungefär halva tiden försökte min kropp att väcka sig själv, kanske för att jag egentligen hade bättre saker att göra än att sova, men ibland måste man ju göra det också. Det blev inte mycket gjort alls denna kväll, jag målade tånaglarna och fixade iordning fötterna lite, men jag glömde saltbadet och peelingen och målade som sagt naglarna istället. Det är inte lätt att vara så trött och förvirrad...


Under tiden tittade jag på Nip Tuck som jag just köpt säsong 1 av för att se om det var något för mig och jag gillade den faktiskt.

Jag ställde ut vattenspridaren för att vattna mina grönsaker och potatis också. Trots att jag inte gjorde något vettigt satt jag förstås uppe för länge i alla fall och kom i säng sent.

Inga kommentarer: