fredag 15 juli 2011

Kära läsare

Hej på er!
Jag tittar ibland på statistiken på min blogg och förundras över att det är så många som vill läsa det jag skriver trots att jag sällan skriver något speciellt viktigt.
Ännu mer förvånad blir jag av var i världen mina läsare befinner sig, så här ser det till exempel ut hittills den här månaden:








Sverige 1 435
Tyskland 65
USA 45
Norge 21
Australien 12
Finland 10
Österrike 9
Storbritannien 9
Singapore 9
Grekland 6

Nu undrar jag om några av er kan tänka sig att ge sig tillkänna i en kommentar eller två, jag är så nyfiken på om ni är svenskar eller om ni använder Google Translate eller om ni bara råkar ramla in på min sida för att ni letar efter något annat.
Sannolikheten är ju rätt stor att ni som bor i Norge eller Finland inte har några som helst svårigheter med att läsa svenska, men ni andra då?
Siffrorna ser ut ungefär såhär hela tiden, det kan komma till eller försvinna ett land ibland men i stort sett så är denna lista representativ.

Snälla, stilla min nyfikenhet! Självklart är jag även intresserad av vad ni i Sverige har för anledning att läsa min blogg.
Och tack för att ni läser det jag skriver!

4 kommentarer:

Eva in Athens, Greece sa...

Visst blir man nyfiken, Nova! Många trillar väl in, men många återkommer säkert till din trevliga blogg! Folk är ju nyfikna och det är alltid roligt att läsa vad andra människor gör...
Vad brun du är förresten!
Ha en underbar sommar!

Quiz-E sa...

Det är jag som är jag! :) Jag läser inte precis alla inlägg men klickar på de mest lockande rubrikerna när de poppar upp bland notifikationerna på Facebook.

Anonym sa...

Jag läser för att du är min vän och skriver så intressant, kram
Eva

Anonym sa...

Jag snubblade precis in, när jag googlade efter Pelle från Saltkråkan, vilket ledde till din blogg. Jag gillade din post om hur 80-talsskådisar åldras (jag har alltid varit småkär i Elisabeth Shue själv och hon blir ju fortfarande vackrare med åren), och surfade sedan vidare till din startsida och nu lämnar jag en kort kommentar. Trevlig blogg! Och jag hoppas du får en riktigt skön sommar! Mvh P