söndag 17 juni 2012

Hästdag


10/6 På söndagen vaknade jag relativt tidigt trots att jag gått och lagt mig så sent och jag tog min kamera och åkte till Johannesberg för att se syrran och kompisen M tävla körning.
M skulle starta strax efter 11 och jag var på plats ungefär då men jag blir alltid osäker ändå om jg missat ekipagen eller inte, det tar ganska lång tid innan de dyker upp vid hindrena. Nästan en timme senare dök M upp och strax senare syrran.
Jag roade mig med att titta på de andra fina hästarna och att fota dem- Jag är rysligt förtjust i den lilla welshen som jag tror att jag såg även förra sommaren nere i Vaggeryd.
Efter att de båda kört förbi började det regna och jag gick tillbaka till bilen och klappade om Venar innan jag åkte men M såg jag tyvärr inte till innan jag åkte hem.
Jag tog det rätt lugnt resten av dagen.




1 kommentar:

Linda sa...

Synd att du inte var där på lördagen och fotade för då hade jag och Atari tävlingsdebuten.