måndag 15 augusti 2011

Operationstid



På måndag morgon väckte jag G kollade temperaturen i badtunnan för att jag var nyfiken (37 grader) och så gjorde jag en frappé och så var vi iväg. Jag skjutsade honom till Väsby Station på väg till jobbet, så här såg bilen ut med cykel och allt i baksätet. Nu var det första jobbveckan på plats med de flesta av kollegorna och det var kul att se dem igen. På eftermiddagen ringde de från Huddinge Sjukhus igen och nu kunde jag faktiskt tacka ja till operationstiden och ska opereras den 6:e september. Funkar bra eftersom min gäst från Australien åker hem den 5:e.
Jag kommer att få ligga kvar över natten och sen blir jag sjukskriven i en vecka, sen ska näsan fungera som det var tänkt när jag konstruerades.

En rätt händelselös dag och kväll för övrigt. Till middag grävde jag fram en bit hemlagad lasagne ur frysen och sen tittade jag på M*A*S*H resten av kvällen medan jag fixad med lite av varje.

Inga kommentarer: