tisdag 30 augusti 2011

Mina underbara gudbarn!



http://www.friends.se/?id=7811

Mina fina gudbarn är bästa kompisar. Jag är så lyckligt lottad, de är smarta, snygga, coola, snälla, hjälpsamma och roliga.
Jag och Antons mamma blir avundsjuka när det står på Facebook att den andra umgås med dessa ungdomar för man vill ha dem omkring sig hela tiden och när någon annan får det och man själv inte är med, ja, då blir man avis helt enkelt. Klippet kommer från Friends Magazine och jag kan liksom höra deras röster när jag läser det korta inlägget, det är verkligen de som har sagt det här. Välgjort av journalisten Linn Johansson som faktiskt visar ett genuint intresse och lyssnar på vad de har att säga.
Jag kan bara inte tro att någon annan har bättre gudbarn!
Det här mina absoluta favoritungdomar och de är lite mina, kan man ha det bättre?
Jag älskar er Lina och Anton!

1 kommentar:

JCMAS sa...

Jag ryser lite.. MYSIGT att du känner så! Och visst är de lite dina också.

Och så ska jag passa på att retas lite... Nu får jag ha dem båda torsdag-sönd, vad det verkar .. ;)

Och dessutom Antons kusin Alec på fredag!Ytterligare en fantastisk unge!

Yes! ;)