måndag 6 februari 2012

Den mänskliga faktorn

1/2 På onsdagen tog jag
 med mig pajerna till jobbet men det var visst A's födelsedag så det blev semlor istället men paj håller sig ju bra i några dagar så jag gömde undan dem till dagen efter istället. Hela dagen satt jag och 3 kollegor i en "Human Factors" kurs, det är viktigt att veta hur fel uppstår och alla i personalen måste gå denna kurs vartannat år. Vi hade missat det i höstas när vi var på tjänsteresa så vi fick göra det nu istället. Kursledaren är trevlig och duktig och det är en bra och intressant kurs och det finns tid och plats för diskussioner och frågor.
När jag kom hem tog jag in ved och eldade sen var jag så trött att jag sov på soffan i en timme med Judas och Turre över varsitt ben. Sen när jag vaknade låg de och myste med varandra istället, visst är de söta?
Trots att jag sovit middag var jag yr av trötthet och gick faktiskt och lade mig klockan 22! Det var länge sedan. De första timmarna sov jag oroligt och vaknade ofta men sen sov jag bättre.

Inga kommentarer: