torsdag 15 november 2012

Världens bästa film?


14/11 På onsdagen vaknade jag helt ångestladdad men det blev bättre under dagen för att sen hoppa tillbaka till skitjobbigt!
Men på kvällen fick jag besök av goda vänner som gjorde att jag mådde jättemycket bättre i slutänden!
Det var H som jag känt i snart 20 år och hennes dotter V som jag känt innan hon föddes! S kom också och det direkt från jobbet och medan jag väntade på att de skulle komma bakade jag bröd att bjuda på.
S kom med en fin blomma till mig och lite senare dök de andra upp och vi hade en väldigt trevlig kväll då vi bara satt och snackade en massa. När S gått hem blev det mest hästsnack eftersom V har flera hästar och det har hänt en massa saker sedan vi sågs sist.
H och V är från fotoblyga familjen så det var som att spränga något när jag tog upp kameran, de bara for åt alla håll, så jag antar att ni får använda er fantasi till att se hur de ser ut.
V dök upp i pyjamas så jag tyckte att jag kunde komma undan med one-piece så jag bytte om till det.
Sen drack vi som sagt kaffe och te och åt nybakt bröd, en väldigt mysig kväll. Vi pratade förstås om allt möjligt men jag och V insåg att vi har samma smak på filmer och dessutom på manliga skådespelare... Manliga ska de vara, inte söta eller vackra. I min ålder är det nog inte så konstigt att ha den smaken, men hon är 18 och de flesta i den åldern tycks tycka om killar som ser ut som pojkar eller kanske till och med flickor.
Och eftersom ni ändå inte kan se hur V ser ut eller vem hon är kan jag ju avslöja att hon var förtjust i Djungel George redan när hon var 4 år gammal och påpekade att det var en bra film för han hade bara kalsonger på sig.... Enough said!
En film jag rekommenderade henne att se var : Inside I'm Dancing.
En av de absolut bästa filmerna jag sett i mitt liv, se den om ni hittar den! Bara två kompisar har sett den på min rekommendation men båda älskade den. Den är Irländsk tror jag och den har allt!
Förvänta er inga hunkar i den bara, det är inte där filmens kvalité ligger i det här fallet.

När alla hade åkt tittade jag på M:A:S:H och tog det lugnt ett tag och kom i säng vid 0.30.

Inga kommentarer: