torsdag 8 november 2012

Mina shoppingfynd


30/10 På tisdagen var det åter dags till vardagen och självklart var det en del jobb som lagts på hög under tiden jag varit borta. Dessutom hade jag lite svårt att koncentrera mig eftersom jag längtade tillbaka till värmen i Kalifornien och dessutom fick gamla sms om och om igen under hela dagen.
När jag kom hem från jobbet satte jag igång med att packa upp allt och börja tvätta.
Jag inventerade också mina köp. Mycket blått och turkost hade det blivit inklusive en massa nagellack i samma färger och några matchande "top coats" med glitter i.
Till min ex. roommate hade jag köpt mandelsmör, samma typ av grej som jordnötssmör fast med mandel alltså. Det hade hon önskat sig när jag frågade om jag skulle ta med något till henne.
jag köpte en burk till mig själv också av ren nyfikenhet, men jag kan inte påstå att det var särskilt gott. Det smakade absolut inte illa, men vad är tanken med det? Ska jag ha det på smörgås? Nej, det är inte riktigt min smak.
Många maskiner tvätt blev det men innan jag gick och lade mig var allt tvättat och alla grejer undanlagda.
Jag pratade en del i telefon med Quiz-L och några till som börjat smsa i samma stund som jag kom tillbaka till Europa och så tittade jag på M.A.S.H., det kändes som om jag inte varit hemifrån alls...
Jag var fortfarande väldigt trött och mosig men hade ändå svårt att sova när jag gick och lade mig. Jetlagged eller bara missnöjd med att vara tillbaka till vardagen? Svårt att avgöra.

Inga kommentarer: