måndag 9 maj 2011

Nån som letar boende?

På lördagen var jag konstigt pigg och vaknade redan vid 8.15. Eftersom det var så pass tidigt och jag var hungrig så åt jag frukost trots att jag skulle göra det med tjejerna senare. Vid 11 hördes vi av och så sågs vi för frukost på konditoriet. Det var underbart att se dem igen! Det blir liksom in i gamla, avslappnade lunken direkt. Sen åkte jag och L till Stinsen Köpcenter eftersom hon behövde nya kläder. Det är väldigt sällan hon unnar sig det och nu har hon börjat på nytt jobb och behöver lite nytt. Jag var orolig att jag skulle bli trött eftersom jag varit så pigg på morgonen men det gick bra och sen senare på kvällen var det dags för en utgång i stan med tjejerna. Det är inte varje dag man får med dem in till stan. Tanken från början var att jag skulle möta upp med Ju men hon var inte i lika bra skick som jag efter sin resa, så istället sa L att hon skulle hänga på och sen bestämde sig även A för att göra det. Först tog vi en tur till Tudor Arms, där hittade vi två tjejer som jag snackat med tidigare och satt med dem. Sen gick vi vidare till The Dubliner och där var det visserligen ett bra band som spelade men det blir för högt och man kan inte kommunicera alls. Jag fick två killar efter mig som hade svårt att ta ett nej och till slut gav jag och L upp en stund efter att A's pojkvän hämtat upp henne.

Vad gillar ni annonsen vi hittade hos en mäklare på Östermalm?
560 kvm, 14 rum och kök, utpris: 51 500 000 eller bud, månadsavgift 3245:-... Som hittat eller hur?

Inga kommentarer: