onsdag 18 maj 2011

Fredagen den 13:e?

På fredagen försov jag mig lite och i stressen hann jag väl inte registrera att det inte alls var lika fint och varmt väder som tidigare i veckan och satte alltså på mig en sommarklänning och åkte hemifrån... Det såg nog lite löjligt ut, men ja ja, det bjuder jag på.
På jobbet fick vi tårta eftersom en av killarna fyllde år följande dag.
Att det var fredagen den 13:e märkte jag aldrig. Efter jobbet åkte jag hem och städade undan lite, sen var det dags för telefonmöte med styrelsen för jobbföreningen. När vi klarat av det satte jag igång med storstädning. Jag dammsög och skurade och tvättade en massa kläder. Sen gjorde jag sallad att ha färdigt i kylskåpet och trots att jag var otroligt fredagstrött läste jag alldeles för länge innan jag slutligen släckte. Konstigt hur en så full dag kan bli så kort i text...

Inga kommentarer: