tisdag 13 september 2011

Fin dag med finaste tjejen

På måndagen kunde jag gå utan de tunga värktabletterna och på eftermiddagen hörde systerdottern L av sig och ville bli hämtad på busshållplatsen en timme senare.
När vi kom hem igen var hon rätt hungrig men vi ville vänta lite med middag så jag gjord en varsin smoothie åt oss och den var hon nöjd med. Vi tittade på Tillbaka till framtiden 2 och tittade i min nya fotobok med bilderna från Australien.
Sen värmde jag upp den bakade potatisen som var kvar från dagen innan och så gjorde jag en sallad till det. L tyckte att det var jättegott och slukade alltihop. Sen hoppade jag i duschen och så åkte vi mot stan och quiz, jag tog två alvedon innan vi åkte för näsan hade börjat värka igen.


Vi hade inte lyckats få ihop ett fullt lag och var bara 4 personer men trevligt hade vi i alla fall. Sen när vi fick resultatet blev vi lite generade, 35 poäng hade vi. Men när vi fick höra att ett annat lag vi känner hade 28 poäng så kändes det genast bättre.
När jag kom hem var jag väldigt matt och trött så jag åt bara lite och sen gick jag och lade mig.

Inga kommentarer: