torsdag 23 juni 2011

Aaaajjj

På onsdagen var det jobb som vanligt och på eftermiddagen åkte jag direkt till naprapaten eftersom jag haft problem med nacke och rygg sedan helgen och därmed också haft huvudvärk.
Han fixade till nacke och rygg men uttryckte förvåning över hur sned och vriden den var och undrade vad jag gjort, men jag kan inte komma på att jag gjort något ovanligt. Sen gjorde jag missen(?) att berätta om min dåliga höft som jag haft problem med sedan jag ramlade av en häst när jag var 11 år och sen vred han mig som en disktrasa på mitten och det gjorde så ont att jag tappade andan och fick tårar i ögonen, jag har då alltid misstänkt att han egentligen är sadist... Han fick inte loss höften men som han sa, den har ju suttit fast så länge att det tar ett tag. Tror ni han insinuerade att jag är gammal? Jag lämnade Turre hos mamma och pappa eftersom de ska ta med honom till Jämtland. När jag kom hem var jag helt slut och somnade en stund och drömde om en av fallskärmsjägarna som vi alla (både tjejer och killar) var lite impade av och nej, det var inte någon snuskig dröm, vilken fantasi ni har!
Systerdottern fyllde år men eftersom vi ska fira henne födelsedag med bio om ett par veckor skickade jag bara ett sms. Hon firar sällan sin födelsedag.
På kvällen diskade jag upp i köket och påbörjade en lista på vad som skulle packas för midsommar och sen tittade jag på Numbers.

Inga kommentarer: