måndag 14 februari 2011

Lång dag och halvtrist kväll

På lördagen gjorde jag inte så mycket alls, jag satt mest och kollade på film och körde lite hemma-spa under tiden. Det var länge sedan jag kände att jag hade så mycket tid på mig att göra grejer, klockan gick väldigt sakta. Vid 21 skulle jag möta upp med B på Tudor Arms och det gick väl sådär kan man säga. På E4:an var det inte de vanliga snösträngarna mellan filerna, nej nu var det issträngar så man fick vara extra försiktig om man skulle byta fil, alltså dök jag upp nästan 20 minuter sent. Vi snackade lite skit med varandra och andra medan vi delade på en korg pommes, jag kom ju på att det inte blivit någon middag...
Trots att vi delade syntes det knappt att vi tagit något alls ur korgen, de snålar inte på maten på Tudor.
När Tudor stängde fortsatte vi till Dubliner där vi sprang på J och T, så vi hängde med dem och den Irländske kocken jag mötte för några veckor sedan. Dock så blev han lite generad när det visade sig att vi missförstått varandra och han hade trott att han kanske skulle ha lite tur med mig... Så han slank iväg med svansen mellan benen senare på kvällen.
Vi hade det rätt trevligt men lugnt men sen blev jag rätt besviken på en annan kompis som dykt upp senare på kvällen, så det förstörde ju liksom stämningen.
Vid 2.30 gav vi upp jag och B och skiljdes åt och jag tog min bil hem och hon tog en taxi. Jag var hos mamma för att hämta Turre vid 3 och fastnade där och snackade skit i hela 2 timmar. Jag kom inte i säng förrän vid 5.30 och då var jag övertrött så det tog en liten stund innan jag somnade.

Inga kommentarer: